Klaar voor vertrek - Reisverslag uit Leeuwarden, Nederland van Sanne Tomey - WaarBenJij.nu Klaar voor vertrek - Reisverslag uit Leeuwarden, Nederland van Sanne Tomey - WaarBenJij.nu

Klaar voor vertrek

Blijf op de hoogte en volg Sanne

30 Januari 2014 | Nederland, Leeuwarden

Het is bijna zover, nog één nachtje slapen en mijn avontuur naar India begint!
Morgenochtend om 10.05 vliegen Diana, Roosmarijn en ik naar Mumbai en vanuit daar naar... Bangalore!

Mijn koffer is gepakt en de tafel ligt nog vol met spullen wat uiteindelijk als handbagage meegaat.
Menn.. toch wel spannend hoor, tien weken lang van huis. Ik ben heel erg benieuwd hoe en vooral wat ik deze tien weken ga beleven!

Ik heb er zin in en Janna; Ik stap in het bootje;)

Mijn volgende reisverslag zal vanuit India geschreven worden..
Ik kan het nog steeds niet geloven.... India....

  • 30 Januari 2014 - 19:15

    Janna:

    Heeeeel veel plezier! Geniet nog even van je laatste avond hier, en geniet daarna vooral van alles wat je in India mee gaat maken. Ik heb nu al zin om alle verhalen waarmee je thuis zult komen, te horen.

    Inderdaad, stap in het bootje, en ach... wat zijn nu tien weken op een heel mensenleven? :p

    Veel liefs en een dikke tút!

  • 30 Januari 2014 - 19:26

    Koen Nuchelmans:

    Ik ga met je meeleven en reageer wel even als ik het de moeite waard vind.

    Good Luck!
    X

  • 30 Januari 2014 - 19:56

    Heit:

    Leave skot.

    Wens je heel veel plezier en hoop dat je er van geniet.

    Respect voor je Sanne

    Dyn Liefhebbende Heit

  • 03 Februari 2014 - 13:20

    Rianne :

    Lieve Sanne,

    Ben ook zo benieuwd naar jou verhalen! Geniet enorm daar!
    Zo trots op jullie!
    En ik had ff een smelt momentje bij de lieve woorden van je heit hoor

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Leeuwarden

Bangalore

Voor tien weken ga ik vanuit Stenden naar Bangalore, India. Hier ga ik mijn minor community development volgen.

Recente Reisverslagen:

05 Maart 2014

Madurai

14 Februari 2014

Update

10 Februari 2014

Baba

06 Februari 2014

come come

05 Februari 2014

Koekje erbij?
Sanne

Actief sinds 06 Jan. 2014
Verslag gelezen: 284
Totaal aantal bezoekers 4864

Voorgaande reizen:

31 Januari 2014 - 10 April 2014

Bangalore

Landen bezocht: